Nyklippt

Idag tog jag mig en lång sovmorgon och det var så underbart skönt att få sova ut. Vaknade av att bemaningen ringde och gav mig mer tider. Nu vet man att man har jobb så man klarar sig.
Pratade med Jessica hela morgonen och till slut så hade vi inget att prata om så vi satt bara tysta, haha.

Sedan åkte jag till njurunda för att klippa och färga mitt hår, det var två elever där som hjälpte ann-marie och dom fick färga mitt hår och dom var duktiga fast det var första gången. Färgen blev bra men lite ovant men jag vänjer mig.
Riktigt skönt att klippa sig kan jag säga, var 9 månader sen senast och det kändes verkligen att det var dags.
Ann-Marie tyckte att jag borde klippa mig mer ofta så nu beställde jag en ny tid i april.

Ikväll ska jag kolla på Grey's anatomy för vi missade seriestarten så vi har spelat in den och i kväll ska vi se på det.
Sen ska jag bara slappa framför teven.

Nu ska jag laga lite mat, :)

image8       image9
Nya bilder efter klippningen och färgningen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback