Myskväll :)

Nu har man nyss kommit hem från jobbet och det känns riktigt skönt att få komma hem och sätta sig ner i sin egen soffa och kolla på melodifestivalen. :)
Förmiddagspasset gick sådär kändes som vanligt att jag var iväg och att jag inte fick hjälpa till med något. Dom bara bad andra om hjälp medans jag stod där och hade inget att göra.
Men eftermiddagspasset gick bättre för en annan skulle jobba kväll och hon frågade bara mig om hjälp och det var kul kändes som att man fanns där för att jobba.

Ikväll ska jag och olle plus våra underbara katter mysa framför tv och kolla på melodifestivalen. Fika lite gott och bara ta det lugnt.

Imorgon är man ledig och då ska jag bara slappa hela dagen, tänker inte planera något i förväg.

Slut.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback