Måndag

Nu har en ny vecka börjat, så nu är det bara 6 dagar kvar tills nästa måndag.
Har jobbat kväll idag, trivs så bra på avdelningen men fick idag veta att jag ska få mer jobb en annan avdelning där det  är kortis och det är sånt jag inte vill jobba med utan med demens. Ibland kan man inte förstå hur ryken som dom kan komma fram snabbare till andra men inte till dom som ska jobba, som mig då.

Efter jobbet åkte vi till jessica och jonas, drack lite kaffe och åt frukt. Pratade en massa såklart för det är vi tjejer bra på. När vi skulle åka hem så startade inte våran bil eller olles föräldrars bil. Så fick vi gå tillbaka in till jessica och jonas. Satt där ett tag och pratade mer. Var där ca halv timme till, sen startade bilen.

Just nu kollar jag på desperate housewives, har fått låna 3 säsongen av jessica. En riktigt bra serie alltså, hoppas att den börjar på tv snart igen.

Nu ska jag se klart på detta avsnitt sen ska jag krypa ner i sängen och somna skönt. :)

Hej så länge.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback