Krogen

Hej!

Igår  var jag, carro och kattis på en förfest i nolby, rättare hos kattis kusin. Kan egentligen inte kalla förfest, alla satt bara och prata.
Vid halv elva så drog jag och Carro ner till bussen om skulle in till stan, satan vad halt det var igår. Carro skulle på donken och äta en cheesburgare.
Sen bar det iväg till krogen och det tog oss typ 10 min från shell till bk (gamla choppers) det var så jävla halt ute.
In på krogen kom vi och beställde 1 tequila var och svepte den se blev det en drink vid namn orgasm den var riktigt god..Var tvungen att vila ett tag innan vi skulle köpa mer sprit. Det blev en till tequila, jäger och en cider. Sen så åkte vi hem, det var tur i turen de för när jag kom hem så small det till riktigt. vinglade friskt.
Somnade ganska fort efter jag lagt mig.
Jag och carro hade det riktigt kul tillsammans. Hoppas att det blir någon mer gång.

Nu ska jag ta och klä på mig, min pojke vill hitta på något!

Hörs något mer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback