Förkyld :(

Nu är jag förkyld med och det är inte det roligaste precis. Hostar så lungorna kommer upp snart tror jag närå skojar bara. Hostar väldig mycket gör jag och ont gör de så jag ringde till vårdcentralen i matfors så dom skrev ut ett recept med hostmedicin åt mig och det är den enda som verkligen hjälper på mig, får hämta ut det imorgon.
Hoppas att jag inte blir mer förkyld då kan jag inte jobba och jobba måste jag. Pengar är något man måste ha :)

Idag har jag och Carro varit på birsta och det var skojäntligen fick vi en heldag där :)  Köpte massor med roliga saker till hushållet. Massor av blommor, tycker om att ha nya och fräscha blommor hemma.
Sedan var vi och åt pizza alltså det är inte lika gott som det har varit, jag kan inte äta pizza mer än 3 gånger på 1 år. På ett sätt är väl de bra.
Ansökte även om kredit på ikea idag, och fick beviljat 5000 kr så nu kan jag äntligen köpa mig en garderob, har inte plats för mina kläder. Shoppa blir de mer i veckan :)

Imorgon ska Olle operera sin näsa som han har haft problem i snart 3 år och hoppas verkligen att han blir bra nu.
 
Nu ska jag kolla på tv och ta hand om mig själv.

Hörs


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback