Sex and the city

Jag har blivit helt beroende av serien sex and the city fick hela serien i julklapp, har sett serien förut men aldrig från början till slut nu ska jag göra det. 
Det var länge sedan jag skrattade som jag gjorde igår när jag såg ett avsnitt från säsong 2 och i nästa avsnitt gråter man så tårarna bara sprutar.
Har suttit snart 3 dagar och bara kollat på serien men nu får jag ta ett uppehåll så jag har något kvar att titta på.

Ikväll ska jag, Olle och Carro äta god middag hemma hos henne och bara ta det lugnt sen ska vi åka ner till hamnen och på alla smällar och inviga det nya året. Det känns underligt att det redan har gått 1 år tiden går fort tycker jag.

Nu ska jag spendera restan av dagen att kolla på sex and the city innan jag ska ta bussen till Carros jobb där vi ska handla god mat inför ikväll.

byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback