Så var julen över

Hej!

Har inte haft tid och skrivit något under julen, men julen har varit rätt så okej faktiskt. För det mesta så jobbade jag denna julvecka men hann ju träffas lite ändå. Olles syster Kajsa och systerson Viggo var här uppe under julen, dagen före julafton så kom Olles kusin Helena det var mysigt att få träffa alla igen.

På självaste julaftons morgon åkte vi upp till mina föräldrar för att äta lite jullunch och öppna lite julklappar. Min favorit fanns på bordet i år också Prinskorvar :)
Fick väldigt många roliga julklappar
* Vinglas av mamma och pappa
* Elvisp av mamma och pappa
* Presentkort på sköna under av mamma
* Pengar av mormor
* Trisslotter av Broder
* Halsduk
 
Fick säkert mer saker men kom inte ihåg allt :P
Efter vi hade fikat lite så var vi tvungen att åka för jag skulle åka och lämna Olle i klingsta sen iväg på jobbet.
Jobbade till halv tio och sen åkte jag till Klingsta och då skulle vi dela ut restrerande julklappar.

Där fick jag
* Soda stream av Janne och Pia
* Sex and the city boxen av Olle
* Spa lights av Kajsa
* Vinhållare av Helena
* Badbomber av Kajsa
* Aromalampa av Janne och Pia
* Presentkort på stenstans av Olle
* Nytt porslin av Olle

Det tog oss 3 timmar och dela ut julklapparna och sen så åt vi lite ostkaka med sylt och grädde.
Efteråt så åkte vi hem till kissarna i stan som hade längtat så mycket efter oss.
När vi nästan var hemma ringde Janne och berättade att Selma hade somnat in, hon var väldigt dåligt när vi kom dit på kvällen. Men hon fick ett långt och bra liv iaf hon blev hela 14 år gammal.


Nu ska jag göra mig klar tills Jessica kommer och hämtar mig, Carro fyller år imorgon så vi ska åka och köpa en present till henne sen så ska vi på födelsedagsfika hos henne ikväll.

Hade så bra alla 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback