Massor av snö :D

Hejsan!

Nu snöar det mycket och det är hur underbart som helst, tar hellre snö än regn och då menar jag massor av snö det är det bästa med julen.
Och att se hur alla pyntar blir så mysigt men utan snö är allt bara skit då finns det ingen julkänsla alls, kanske det är fel som tänker som mig.

Har handlat mina första julklappar idag, alltid lika svårt varje år men i år är jag en bit på väg. Min bror och mormor är klara men nu återstår bara resten. Det fixar jag till veckan om jag får inte får allt för mycket jobb vilket jag inte tro heller.

Nu ska jag kolla på desperata hemmafruar :) och dricka glögg med peppakaka som sambon har gjort ordning.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback