Julgodis

Gokväll alla!

Nu har man kokat knäck och imorgon blir det att koka lite till så det räcker tills på fredag när vi alla vänner ska äta julmat här hos mig, byta julklappar ska vi göra med och mer uppdatering kommer på det till helgen.
Knäcken blev väldigt bra och det var länge sedan jag lyckades med det, sist jag kokade knäck brännde jag hela handen fick knäck över den.

Snart har jag handlat klart alla julklappar det är bra några kvar och det får bli dagen innan julafton för då komma lönen :)
Tycker det blir svårare för jag varje år.

Nu är det inte långt tills man börjar i skolan igen, lite nervöst är det men det kommer nog gå bra för det mesta av pluggandet kommer att ske hemma. Måste till skolan 1 gång i veckan men det kan jag nog överleva med, hehe.

Svärmor ringde nyss och undrade om jag kunde vara en sagohäxa på henne jobb och jag kan inte tacka nej när det gäller barn för dom är ju så söta. Ska kanske vara det imorgon och det känns lite pirrigt men det går nog bra.


Nu ska jag kolla på tv innan ja åker til Carro och hjälper henne med att klippa klorna på hennes hund.

Bye bye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback