Andra advent

Godmorgon

Så har det blivit andra advent och ännu ett ljus har vi tänt, snön ligger kvar och det är helt underbart.

Igår var jag, Olle och svärfar upp på norra berget där det var julmarknad köpte mjukt tunnbröd i år med och lite korv. Tyvärr så hade jag inte dom bästa skorna på mig det ska vara vinterskor men dom är inte bra på hal mark och jag var nära och halka flera gånger. Vi fikade lite i en liten mysig stuga där uppe när vi skulle gå därifrån så föll jag pladask på magen så hal var mina skor men gjorde inte illa mig och det var tur det.
Köpte lite cederpepparkakor på väg ner till bilen och dom är sååå god :)

Svärfar åkte förbi V-malm för att lämna någon väska som en arbetskamrat hade lämnat i hans bil och han gick in och efter någon minut så gick larmet och det var inte det bästa precis, trodde polis skulle komma men dom kom inte så vi åkte därifrån.

Idag ska jag gå på stan med mamma och handla lite julklappar först ska jag färga håret på henne och ikväll ska jag och sambon hjälpa Jessica och Jonas att flytta till matfors. Jessica och jag ska stå i stan och packa medans gubbarna kör grejorna till matfors.
Kanske äter middag med dom också men får se hur mycket klockan blir innan vi kommer iväg.

Nu ska jag göra mig klar tills mamma kommer.
Höres


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback