Tvättstugan

Hej!

Så var det lördag och blev bra väder idag med men har inte hunnit kommitt ännu, har tvättstugan typ halva dagen idag.
har funderat om man ska börja och tvätta lite oftare så slipper det bli så himla mycket tvätt när man väl tvättar.
För tillfället sitter jag och kolla på OS, finns ju inget annat att kolla på. Undra hur det går för Sverige? Hoppas att det går bra.

Igår fick vi besök av Jessica och Jonas, dom hade varit och ätit gott på stekhuset, hemligheten var att dom firade 2 år tillsammans. Gulligt :) Plus att dom har fått tillökning, en Frans (katt) så nu har Måns fått en kompis. Dom kanske ska köpa en lägenhe här i skönsmon och det vore riktigt kul om dom gjorde de :)
Bara Carro som ska flytta hit nu med :)

Nu är det bara 7 veckor kvar tills vi åker till Italien, ska bli så kul, jag har sagt länge att jag ska börja packa tidigt men kommer sluta med att jag packar 1 vecka innan vi ska åka eller bara några dagar innan.

Jag läste din blogg häromdagen och måste få säga att det var synd att du kom på det nu, annars hade vi fortfarande kanske varit vänner. Men nu är det inte så.

Nu ska jag börja vika lite tvätt annars blir det så mycket att göra sedan när allt är torrt.

Vi hörs


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback