Länge sedan!

Hej!

Nu var det ett tag sedan man skrev en rad här i bloggen, har jobbat så mycket och för de mesta bara kvällar.
Har nyss kommit hem från jobbet, denna kväll har varit sååå jobbigt, vårdtagarna vill inte ta sin medicin, vill inte äta mat och bara bråkar på varann. Jag vill verkligen inte bli gamla :P
Har även haft ont i ryggen idag och då är det jobbigt att kunna ta hand om vårdtagarna. Börjar bli bättre i ryggen men det kan ha med att göra att jag har ätit värktabletter hela dagen.

I helgen får man vara ledig och det ska bli så skönt att få ta igen sig, se om någon av dom andra är lediga med.
Men för det mesta bruka vi inte vara lediga samtidigt.

I förrgår så var vi hemma hos Carro och åt kräftor, fast det var bara jag, Jessica och Olle som åt det dom andra tycker inte kräftor. Men egentligen kan jag inte förstå varför man äter kräftor för det är ju inte mycket mat på dom.
Plus att man kokar dom levande det är frukansvärt.

Idag fick man tillbaka från skatten men med min tur så stämde det inte. Blir så less på att  dom inte kan sköta sitt jobb göra riktigt någon gång.. Nu får man väl ta och kontakta dom och se vad som har blivit fel.

Nu ska jag kolla på tv och vänta på att älsklingen kommer hem..
Skriver kanske något imorgon, om jag kommer ihåg det förstås. :P


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

besök min blogg där jag tar upp intressanta ämnen, mode, mitt liv och massor med annat :)



Kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-07 @ 21:49:47
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hej, har precis fått mina första modellbilder, nyligen uppdaterat med 3 nya. Ska välja ut tre eller sex stycken som jag kommer få utskrivna, nu vill jag bara höra vilka du tycker jag ska ta?



kramis

2008-08-07 @ 21:50:07
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback