Dalhalla - P-floyd

Hejsan

Idag har jag jobbat skulle jobba 12-17 men när jag kom dit var det helt fel tid fick jobba från 12-21:30 och hade fått fel tid imorgon med men nu är det fixat.

Igår åkte vi ner till Dalhalla för att se på p-floyd, vi betyder jag, Matilda, Olle och Janne. Har aldrig varit i dalhalla någonsin men har sett på tv och kan säga att det var stor skillnad på att se gruvan IRL. Kan inte förstå vart dom fick idén ifrån att bygga något som dom har gjort.
Ljudet var helt otroligt där nere men kan lova att det blev kallt. Jag hade rätt så mycket kläder på mig men ändå om jag åker dit igen så ska jag ta med min vinterkläder.
Det var fullsatt där och det betyder att det var ca 4500 personer och vi lyckades hamna framför några som rökte var 5 minut och stod upp, fotograferade på varann hela tiden rätt så störande.
Kan inte beskriva känslan av hur det är att vara där och se en konsert, dom som har varit där kan förstå men ni som inte har varit där ni bör verkligen åka dit och kolla.

Nu ska jag umgås med min sambo och jobbiga katten simba.

Hej så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback