6 veckor

Hejsan

Nu har det gått 6 veckor sedan jag slutade röka och jag mår riktigt bra, trodde aldrig att jag skulle klara av det men det gjorde jag.
Idag är jag ledig eller jag gick av mitt schema igår så nu är det bara att vänta på att bemanningen ringer, det har dom redan gjort och ska ut och jobba imorgon men ska upp kl 6 på morgonen så jag lär vara mer död än levande imorgon.
Snart ska man ner och tvätta med men fick inte så många timmar jag behöver får tvätta det viktigaste.

Har sett klart på 4:de säsongen av desperate housewives och det slutade inte som man trodde, blev nästan irreterad men dom håller på med säsong 5 så jag längtar verkligen tills dom börja sändas.

Nu är det bara 5 veckor kvar tills vi åker till Italien och det ska bli såååå underbart att få åka bort till ett varmare land när det börjar bli höst här :P

Nu ska jag ta och göra mig en lunch, vi hörs


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback