Fyllechaffis

Hejsan!

Inatt var man fyllechafför åt Kattis, fick låna hennes bil. Carro fick följa med och hämta dom och skjutsa dom dit dom skulle på fest. Ville ha med mig någon annan nykter person i bilen, jag kom inte riktig överrens med henne växelspak men alla bilar är olika och jag är mest van vid automat.
Efter att ha lämnat dom på festen åkte vi hem till mig och spelade lite buzz :) Roligt att spela om man vinner som jag gjorde igår, hurra.
Vi drog en vända nere på fraktarna med, nu hade alla raggarbilar vaknat ur sitt ide det bara kryllade av dom nere där. Vi satt och snacka med Svavve och hans tjej där ett tag, skoj om man träffar lite folk man känner.
Vid kvart i ett skjutsade jag hem Carro hon skulle upp och jobba klockan åtta imorse, sen åkte jag hem och la mig och kollade på vänner, somnade till vid halv tre så åkte jag mot njurunda, men där var det inte bara att skjutsa hem dom utan det skulle till statiol och ätas korv :)
Vid halv fem kom jag hem iaf och var jätte hungrig men kunde gå upp och äta något. Somnade till slut.

Nu ska vi till Klingsta och fixa med bil ljudet på bilen, kanske man lägga sig och vila i klingsta ett tag :) Känns som om jag behöver de.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra kanske bara ta det lugnt. Skriver något mer kanske.

Bye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback