April

Idag är det första april och det var vekligen tecken på vår idag, så härligt väder.
Tänk att tiden går så fort, känns nyss som det var januari och ett nytt år. Hoppas att detta fina väder håller i sig hela veckan. Man blir så på bättre humör när det är varmt och fint väder.
Har inte lurat någon idag och tänkr inte göra det heller, har inte blivit lurad heller och det känns skönt. :)

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller och det ska bli kul att få fylla hela 20 år, får man göra allt eller inte riktigt allt men nästan.


Har jobbat idag och just nu på jobbet känns allt så himla tungt och allt detta tjat hela från när man kommer tills man går hem och jag är inte ensam om det heller på jobbet vilket känns skönt för mig.
Efter jobbet åkte jag hem till Jessica och där var Carro med vi satt på balkongen och drack kaffe, småpratade så klart vad gör vi annars. Vi kvart över tre följde jag med Carro till city cross, beställde en smörgåstårta för 22 personer :) Mums ska det bli och få äta den.
Sen åkte jag till Jessica igen och satte mig på balkongen där vi drack ännu mer kaffe och löste korsord. Åkte hem halv sju därifrån för då började jag bli hungrig.

Just nu sitter jag funderar på om jag ska ta mig en varm dusch, det är så underbart skönt.

Skriver något mer i veckan, hade så bra så länge.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback