Tisdag

Oj, vilken chock man fick imorse när man klev upp och skulle gå till bussen. Det var en hel del snö utanför, men det var ändå mysigt när man såg all snö som låg på marken och i träden. Julgranen ute se så fin ut med all dess snö och ljus på.
Har varit en väldigt bra dag på jobbet idag, har skrattat och haft det kul.
Imorgon är det lilla julafton på jobbet, så man fick åka och handla en liten julklapp och det skulle börja på bokstaven T,  så det var inte så svårt att komma på vad man skulle köpa.

Var och träna idag med och det är så skönt att få göra av med lite energi på annat sätt än att sitta hemma på dagarna.

Jag ångrar verkligen inte att jag tog två katter när vi flyttade ihop för dom är något av det bästa som jag har haft i mitt liv, dom är både snälla och ibland helt omöjliga att ha med att göra men man kan ändå inte skälla på dom när dom har varit dumma. igår så låg Simba på min fårskinnsfäll och sov, han är så jäkla söt alltså.

Nu ska jag kolla på tv och ta det lugnt innan sängen kallar på mig.

Hej så länge

image2

image3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback