Ledsen

Idag har jag och min sambo fattat ett väldigt svårt beslut om våran hund Linus, han är världens bästa och man kan nog inte få en snällare hund som honom men vi känner att allt har gått så fort.
Fylgi gick bort i söndags och vi köpte en hund igår (Onsdag) allt gick så himla fort. Det är som om allt är en dimma och man vaknade upp idag och insåg vad som verkligen som hade hänrt. inatt vaknade jag upp och sa - Vad har vi gjort, vi har köpt en hund? Har inte fått många timmars sömn inatt för jag hade som en klump i magen och var väldigt illamående kunde inte somna alls mer förns jag skulle kliva upp och åka på jobbet blev jag trött, så vill man inte ha det när man kommer hem till sin familj.
Det var en väldigt svårt beslut som vi tog, men innersta inne så tro jag att det kommer bli bättre. framför allt för Linus, han kommer kunna få den kärlek och tid han behöver för att få en bra uppväxt.
Man ska aldrig fatta ett beslut så snabbt som vi gjorde, då blir det bara fel. 

Jag kommer sakna honom mycket men allt komemr bli bra. han kommer att trivas bättre hos en annan familj som kan ge honom det vi inte kan. 
Otroligt söt är han med, man kan inte släppa blicken från honom.

Nu ska jag mysa med min sambo som jag älskar så mycket (L)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback