Julskyltning

Har varit på julskyltning på Norra idag med familjen Lindholm,är så jobbigt att skriva alla namn. :) Tyckte mer om den julskyltningen än den nere på stan, det var mer jul uppe på norra, sålde mer julsaker. Det var riktigt kul iaf, köpte lite småsaker.
Sen åkte vi hit hem tills oss och skulle äta julbord kan man säga. Det var riktigt gott, åh julskinkan den har jag verkligen längtat efter länge nu. Det sååå gott med alla mat, tur att man var riktigt hungrig. Fick beröm för min jansson jag hade gjort igår. Kul att höra av andra att man gör god mat.

Just nu sitter jag här och väntar på att filmen ska bli klar, sen ska jag slå mig ner i soffanoch bara mysa med pojken och katterna.

Nu ska jag inte skriva någe mer, blir så jobbigt för er att läsa.

Hejdå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback