Janssons frestelse

Nu är all snö bort regnad och det känns ingen vidare för det är ca 2 veckor kvar till julafton och inge snö på marken. Man kan hoppas på att det kommer massor med snö innan.

Idag har jag och min sambo gjort en janssons frestelse som vi ska bjuda på imorgon när Pia och Janne kommer över på julmiddag, fast först ska vi gå på julskylting på Norra.
Vi har även bakat saffransmuffins, blev jätte goda och dom kommer jag baka mer av i jul.
Har julstädat lite mer eller får göra det nästan varje dag, tanke på vad våra katter kan hitta på för bus under nätterna och dagarna.

Idag har vi också bara tagit det lugnt och det är rätt så skönt, har kollat på tv och latat mig till tusen, detta var min enda lediga helg på ett tag nu.

Nu ska jag kolla vidare på tv, ha det så bra alla :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback